Call-Center Accolades

Platforma Accolades ofera o multitudine de servicii caracteristice unei activitati de tip Call-Center.

Mai jos am descris cele mai utilizate functii. Daca afacerea ta are o cerinta speciala atunci o vom analiza si vom gasi o solutie impreuna.

Cerere oferta

Domnisoara care vorbeste la casca

Servicii Call-Center

Descopera functionalitatile cele mai cautate pe care le oferim. Daca doresti si alte optiuni, ofertele noastre sunt complet personalizabile.

Interfata in limba romana

Aplicatia Accolades este dezvoltata de programatori romani. Asa ca interfata principala este in limba romana.

Daca preferi insa limba engleza atunci poti activa oricand aceasta optiune pentru contul tau.

Fete care vorbesc incet

Hot seat

Accolades tine evidenta apelurilor pe conturile agentilor, nu pe aparatele telefonice utilizate.

Agentii pot utiliza orice terminal din Call-Center, nu este necesar ca o persoana sa foloseasca intotdeauna acelasi birou.

Astfel Call-Centerul poate functiona in ture: mai multi agenti pot utiliza succesiv aceleasi echipamente.

Agenti in call center

Dashboard

Aceasta functie iti da posibilitatea de a afisa situatia din Call-Center pe un ecran mare, vizibil tuturor agentilor.

Iti poti defini singur indicatorii pe care ii doresti, ii poti imparti pe ture, poti realiza un top al agentilor, etc.

Daca nu ai un ecran mare, poti utiliza propriul calculator, chiar si din alta locatie, pentru a iti face o imagine rapida asupra situatiei curente.

Dashboard afisat la televizor

Robot telefonic (IVR)

Interactive Voice Response este serviciul care permite filtrarea apelurilor primite pe baza optiunilor apelantului: Pentru comenzi noi apasa tasta 1, pentru operatiuni de service apasa tasta 2 etc.

In functie de tasta apasata, apelul se va redirectiona automat in cadrul firmei tale, catre un anumit departament sau coada de asteptare.

Roboti care raspund la telefon

Supervizare agenti

Un Call-Center are intotdeauna nevoie de supervizori, iar aplicatia Accolades ofera o interfata dedicata pentru acestia.

Sunt afisate toate informatiile de interes: apelurile in asteptare, durata apelurilor in curs, statusul agentilor etc.

Vrei sa scoti un agent dintr-o coada de asteptare? Ajunge doar sa apesi un buton.

Oameni in birou

Ascultare apeluri in curs

Accolades ofera supervizorilor posibilitatea de a asculta apelurile in curs. Procesul este simplu: selectezi din aplicatie tipul de ascultare dorit si iti va suna telefonul de pe birou. Raspunzi si esti conectat automat.

Ai la dispozitie trei moduri de ascultare:

ascultare
supervizorul poate doar sa asculte apelul
soptire
supervizorul va fi auzit doar de agent
complet
supervizorul va fi auzit atat de agent cat si de apelant
Casca peste tastatura

Inregistrare apeluri

Pentru imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, acest apel poate fi inregistrat. Suna cunoscut, nu?

Accolades permite inregistrarea apelurilor si stocarea acestora in cloud. Le poti asculta oricand doresti, inregistrarile fiind usor accesibile din aplicatie.

Mana care scoate cabluri in datacenter

Pauze contextuale

Un agent aflat in pauza nu va primi apeluri de la centrala. Pentru o mai buna raportare, Accolades defineste trei tipuri de pauze:

dupa apel
agentul a terminat un apel si realizeaza operatii referitoare la acel apel
personal
agentul este intr-o pauza pe care nu trebuie sa o justifice
business
agentul nu preia apeluri deoarece realizeaza alte activitati in cadrul firmei
Barbat care asculta muzica la mobil

Rapoarte de activitate

Iti poti defini sabloane pentru diverse tipuri de rapoarte: poti vedea cate apeluri a avut fiecare agent, poti afla cat au stat agentii in pauza, poti genera o statistica a apelurilor.

Toate informatiile se afiseaza in browser si pot fi exportate in format Excel pentru procesare ulterioara.

Birou cu calculator, pix si ochelari

Campanii de marketing (autodial)

Uneori ai nevoie sa contactezi un numar mare de clienti cu aceeasi informatie. Supervizorul poate incarca in aplicatie o lista cu numere de telefon care necesita apelare.

Accolades va distribui aceste numere catre agentii disponibili si va initializa apelurile automat.

Mana care formeaza

Apeluri detaliate (CDR Call-Center)

Accolades iti ofera o lista cu toate apelurile procesate de Call-Center.

Poti filtra aceasta lista dupa agenti, data, cozi de asteptare etc. sau o poti descarca in format Excel.

Mana care tine coli cu rapoarte

CRM nativ

Pentru o mai buna identificare a apelantilor, Accolades permite definirea si managementul identitatilor si a istoricului apelurilor acestora.

Atunci cand un agent primeste un apel, aplicatia va cauta automat in baza de date numarul de telefon si va afisa instantaneu informatiile existente despre apelant: nume, prenume, adrese, numere de telefon, note etc.

De asemenea, agentul poate completa observatii referitoare strict la apel, informatii care se vor afisa in istoricul apelurilor clientului.

Oameni in birou

API CRM extern

Daca ai deja o aplicatie CRM existenta, Accolades iti ofera un API prin care acestea pot interactiona.

Atunci cand un agent primeste un apel, Accolades va notifica aplicatia ta cu numarul de telefon al apelantului.

CRM-ul poate cauta apoi clientul in baza de date, astfel incat sa afiseze automat informatiile deja stocate.

Mana care formeaza pe mobil

Real-time

Desi serviciile noastre sunt furnizate prin internet, folosind browserul tau preferat poti primi toate notificarile din Call-Center in timp real.

Poti vizualiza apelurile in asteptare pe o coada, durata apelului in curs, sau statusul agentilor. Afisam chiar si telefoanele care suna.

Deget care formeaza pe mobil

Export fisiere

Un avantaj al serviicilor de tip cloud este gazduirea fisierelor tale pe serverele noastre.

Desigur, daca preferi copii locale, atunci poti descarca tipuri de fisiere multiple din platforma: rapoarte de activitate, liste de apeluri, inregistrari apeluri etc.

Cabluri in datacenter

Documentatie online

Daca vrei sa cunosti in detaliu toate functiile Accolades, atunci poti consulta online manualul de utilizare. Documentatia este completa, dar necesita cunostinte tehnice specifice pentru a fi inteleasa pe deplin.

Detalii